-
Н. Минков: Българският бизнес като цяло търси краткия път за успех в дигиталната реклама
Проучвания показват, че над 70% от маркетолозите все още не разбират как да използват AI, посочи основателят и главен изпълнителен директор на Serpact
-
Как се позиционира правилно бизнесът в социалните мрежи, без да пести разходи от дигитално присъствие
Най-горещите трендове са видео съдържанието, постоянната свързаност с клиенти чрез технологии и AI, както и по-неформалната комуникация, посочи Вяра Стефчева
-
AI е най-трансформиращата тенденция в дигиталния маркетинг, твърдят експерти
Компаниите увеличават инвестициите си в дигитална реклама, като се очаква тази тенденция да продължи
-
IT експерт: Мобилният маркетинг е ефективен, но не трябва да нарушава поверителността
София ще се превърне в основен хъб за набиране на таланти след сделката за сливане между Leanplum и CleverTab, обяви Момчил Кюркчиев
-
Онлайн присъствието все още е предизвикателство за малкия и среден бизнес у нас
България изостава в киберсигурността, счита д-р Мануела Тотева, експерт по дигитален маркетинг
-
Експерт: Маркетингът губи своята агресивност и търси човешкия подход
Фирмите се насочат към онлайн канали, за да достигат по-лесно до клиентите си, посочи д-р Бисер Райнов, преподавател и експерт по дигитален маркетинг във ВУЗФ
-
Хр. Тенчев: Румъния е идеална отправна точка за излизането на СофтУни зад граница
Търсенето на квалифицирани кадри в индустрията продължава да расте, казва съоснователят на СофтУни
-
Професионалните тенденции през 2021 г.
На много бизнеси се наложи бързо да дигитализират работата си, а психиката на служителите и хибридните роли стават все по-важни
-
Със 7 млн. лева ще се финансират одобрените 25 проекта от Националния иновационен фонд
356 малки и средни компании получиха ваучери на обща стойност 6 млн. лева за услуги в информационните и комуникационните технологии, съобщи МИ
Таг дигитален маркетинг
Пазари


